Otwórz spożywczy sklep internetowy

  • 22 November 2018

Otwórz spożywczy sklep internetowy 12 rzeczy o których powinieneś wiedzieć

Spożywczy sklep internetowy i internetowe sklepy spożywcze stale zyskują na atrakcyjności, biorąc pod uwagę codzienne harmonogramy pracy i wynikający z tego brak czasu dla zwykłego człowieka. Pole ma wielki potencjał, pod warunkiem, że zaczniesz tworzyć swoją stronę we właściwy sposób. Na tym etapie, gdzie jesteś pewien, że założyłeś sklep internetowy, powinieneś pamiętać o kilku rzeczach, zanim go zbudujesz.
spożywczy sklep internetowy

Oto lista!

# 1 Wybór silnej platformy witryny
Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, to wybrać odpowiednią platformę roboczą. Solidna, wielopłaszczyznowa, elastyczna platforma może nie tylko zaspokoić obecne wymagania sklepu, ale także zapewnić możliwości przyszłej rozbudowy. Jest to szczególnie ważne w przypadku sklepów spożywczych, ponieważ mogą wystąpić znaczące zmiany w zakresie dostarczania produktów w pewnym okresie czasu, aw takich przypadkach zmiana całego sklepu nie jest opłacalną opcją.

# 2 Decydowanie o obszarze działania
Obszar działania to miejsca, w których będzie przechowywać Twój sklep. Zależy to od kilku czynników, takich jak demografia regionu, preferencje konsumentów w danym obszarze i pomysł konkurencji, z którą będziesz musiał zmierzyć się. Obszar działania może być dowolny od najbliższego otoczenia do całego miasta. Warto jednak zawęzić lokalizację, w której zdecydowanie możesz świadczyć usługi.

Biorąc pod uwagę nietrwały charakter artykułów spożywczych, należy wdrożyć minimalny moduł czasu dostawy, który z kolei zależy od budżetu usług dostawy. Optymalnym rozwiązaniem w tym przypadku może być ograniczenie do ograniczonego obszaru na początkowym etapie, a następnie ekspansja w innych miejscowościach w miarę wzrostu dochodów.

# 3 Planowanie modułu dostawy
Opierając się na powyższym założeniu, silny moduł dostawy jest niezbędny do utrzymania kontroli nad wydatkami na dostawy. Zoptymalizuj liczbę osób, które zatrudniasz, zwrot kosztów podróży oraz trasy dostaw i terminy, aby uniknąć powtarzających się wycieczek do tych samych lokalizacji. Po mapowaniu tras możesz przejść do przydzielania obszarów i śledzenia pracowników dostawy.

Spożywczy sklep internetowy# 4 Tworzenie partnerskiej sieci dostawcy
Przed reklamą i sprzedażą produktów na swojej stronie internetowej należy skontaktować się z lokalnymi sprzedawcami i utworzyć partnerską sieć sklepów spożywczych. Razem te hurtownie będą stanowiły Twój kanał dostawczy, dostarczając produkty spożywcze w razie potrzeby.

Zasadniczo istnieją dwa różne modele partnerskie włączone do sklepu spożywczego online; pierwszy to model “just-in-time”, w którym zamówienie jest pobierane od sprzedawcy detalicznego i wysyłane do klienta, a drugi to model “inwentaryzacji”, w którym produkty są kupowane bezpośrednio od producentów, a następnie sprzedawane do kupujący online. W obu tych systemach niezbędna jest solidna sieć sklepów spożywczych, aby zminimalizować czas dostawy i zapewnić zadowolenie klienta.

# 5 Identyfikacja unikalnego punktu sprzedaży
Aby z powodzeniem prowadzić sklep internetowy, nie możesz być po prostu nazwą w środowisku kilkudziesięciu dostępnych sklepów spożywczych; Konieczne jest stworzenie unikalnego punktu sprzedaży dla Twojego sklepu, który sprawia, że ​​ludzie siedzą i zauważają. Gdy podstawowa idea jest już gotowa, możesz ją rozwinąć i ulepszyć, aby zapewnić, że oddzieli Twój sklep od innych.

Może to być wszystko, od przyjaznego dla użytkownika interfejsu do oferowania rabatów i kuponów podarunkowych przy dużych zakupach. Bezpłatne dostawy do domu, kupony kredytowe do sklepów, specjalne oferty dla stałych klientów, lokalne produkty itp. To tylko niektóre z metod generowania lojalności klientów. Unikalny punkt referencyjny pomaga budować markę i zapewnia punkt odniesienia dla rozwoju Twojego sklepu.

# 6 Marketing i reklama
Podstawą każdego udanego sklepu internetowego jest silna strategia marketingowa. Teraz, gdy już zidentyfikowałeś, jakie będą centralne punkty Twojego sklepu, zbuduj agendę marketingową i reklamową, która je podkreśli. Sięgnij do potencjalnych klientów z subtelnymi wskazówkami, w jaki sposób Twój sklep internetowy może być dla nich pomocny. Różne platformy medialne, takie jak e-mail lub media społecznościowe, mogą być również wykorzystywane do promocji, w zależności od dostępnego kapitału.

# 7 Zróżnicowane systemy płatności
Biorąc pod uwagę fakt, że nie ma ustalonej, fizycznej lokalizacji, za którą klienci mogą płacić, wydajne systemy płatności stają się ważną ofertą. Włączenie wielu modułów płatności, takich jak karty kredytowe / debetowe, płatność przy odbiorze itp., Pozwala klientom wybrać preferowaną metodę płatności. Przepisy dotyczące płatności internetowych wiążą się konsekwentnie z wprowadzeniem rygorystycznych środków bezpieczeństwa i szyfrowania danych.

# 8 Rozważenie potencjalnej ekspansji
Chociaż jest to bardzo początkowy etap, dobrym pomysłem jest posiadanie planu ekspansji na różne okresy czasu. Obejmuje to potencjalne rynki i obszary, z których możesz korzystać, możliwe powiązania, ulepszone systemy dostarczania i inne. To nie musi być szczegółowe, wszystkie “ja” jest przerywane, a wszystkie “t” skrzyżowane, ale posiadanie wykonalnych planów jedno-, dwu- i pięcioletnich daje ci osiągalne cele do wykonania. Plany te można udoskonalić w regularnych odstępach czasu, gdy sklep zacznie działać, a rzeczywiste czynniki pojawią się w grze.

# 9 Integrowanie linków z mediami społecznościowymi
Nowatorskim pomysłem jest połączenie sklepu z różnymi platformami mediów społecznościowych, takimi jak Google+, Facebook, Twitter itp., A także umożliwienie składania zamówień za pośrednictwem kont społecznościowych. Powoduje to problemy z tworzeniem konta i logowaniem, a także ułatwia szybszy i płynniejszy proces zakupów!

# 10 Optymalizacja mobilna
Ponad 57% populacji tysiącleci wybiera dziś zakupy spożywcze przez Internet i ogromny zbiór tych zamówień w drodze za pośrednictwem smartfonów. Biorąc to pod uwagę, optymalizacja mobilna jest ważnym aspektem Twojego sklepu spożywczego online. Większość platform internetowych ma tematy e-commerce, które reagują i same się restrukturyzują zgodnie z urządzeniem. Jednak oprócz domyślnej aplikacji, optymalizacji witryny pod kątem telefonów komórkowych, zmiany kolejności pasków bocznych i wyświetlaczy produktów, dzięki czemu są one łatwo dostępne, mogą znacznie poprawić przychody z sektora smartfonów.

# 11 Zadbaj o prawidłowe SEO
Dodanie opisów produktów i treści witryny zgodnych z wymaganiami SEO pomaga poprawić pozycję witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Sklepy e-commerce zazwyczaj zaniedbują opisy treści dodane do produktu, często używając ogólnych opisów dla wymienionych produktów; alt-tagi na obrazy, opisy zdjęć, badania słów kluczowych to kłopotliwe koncepcje, a więc całkowicie wykluczone!

Jednak takie strony produktów mają znacznie niższą pozycję w wyszukiwarce niż strony zoptymalizowane pod kątem SEO, dlatego tworzenie oryginalnych, przyjaznych dla SEO treści może być niezwykle korzystne.

# 12 Oczekiwania Klientów
Internetowe sklepy spożywcze mają wiele zalet w porównaniu do sklepów z zaprawą murarską; jeśli jest jedna rzecz, której poprzedni nie ma, to dodaje osobisty charakter do relacji klient-klient. Sklepy spożywcze w Internecie muszą dokładać wszelkich starań, aby zadowolić konsumentów, generować i utrzymywać lojalność klientów. Konieczne jest upewnienie się, że oczekiwania konsumentów są spełnione, gdy po raz pierwszy wchodzą w interakcję ze sklepem. Sklep musi być nieskazitelny pod względem łatwej dostępności, przejrzystego układu i terminowej dostawy.

Jeśli szukasz najlepszego rozwiązania do uruchomienia internetowego sklepu spożywczego sprawdź zakupydodomu.pl