Spożywczy sklep internetowy online

  • 2 January 2019

Bum na zakupy spożywcze przez internet.
Firma konsultingowa Boston Consulting Group (BCG) przewiduje, że rynek spożywczy online wzrośnie globalnie z 36 mld USD w 2013 r. Do 100 mld USD w 2018 r.

Obecnie 39% kupujących kupuje artykuły spożywcze przez internet przynajmniej raz na 3 miesiące. Liczba ta rośnie gwałtownie w ostatnich latach i będzie rosła szybko i stabilnie, ponieważ cyfrowi tubylcy – pokolenie Milenium i pokolenie po nim – starzeją się i zaczynają rodzić rodziny.

W przyszłości połączenie zakupów online i offline będzie zupełnie normalne.

Świetne możliwości na rynkach wschodzących
Ostatnie badania przeprowadzone przez firmę Nielsen na temat globalnych preferencji zakupów spożywczych pokazują, że zakupy spożywcze w Internecie są już powszechne, przynajmniej w niektórych regionach.

Ponad jedna trzecia (37%) respondentów z Azji i Pacyfiku regularnie robi zakupy online. Liczba ta jest jeszcze wyższa w Chinach, gdzie 46% osób twierdzi, że korzysta z usługi zamawiania i dostawy online. Click and collect i wirtualne supermarkety są również bardzo rozpowszechnione.

Chociaż penetracja handlu elektronicznego jest wysoka, wciąż istnieje wiele niewykorzystanych szans. 60% osób, które jeszcze nie robią zakupów w Internecie w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i Afryki / Bliskiego Wschodu, twierdzi, że planuje korzystać z witryn handlu elektronicznego do robienia zakupów w przyszłości.

Sprawdź nasze oprogramowanie do prowadzenia sklepu spożywczego online.